Długa przerwa

Witajcie po długiej przerwie. Dawno mnie nie było, oj dawno.
I jakiekolwiek tłumaczenia chyba na nic się zdadzą. Wiele się w mym życiu wydarzyło przez ten czas, ale najważniejsze jest to, że chcę wrócić do pisania. Prowadzić bloga i dzielić się ze światem swoimi wierszami.

Miałam sporo czasu na przemyślenia. Niestety nie przełożyło się to na naukę technicznej obsługi bloga, tudzież mediów społecznościowych. Pod tym względem jestem nadal w tym samym miejscu, w którym byłam 2 lata temu.

Wpadła mi jakiś czas temu w rękę książka o odnajdywaniu swojego żywiołu. I zrozumiałam w czym czuję się dobrze, co sprawia mi radość. Dlatego nie chcę już tego odkładać na później. Najwyższy czas zacząć żyć tak, jak się chce i robić to na co ma się ochotę.

Reaktywację bloga - mojego poetyckiego zakątka uważam za rozpoczętą.


Zapraszam do lektury. :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz